Wij verzenden al onze pakketten met GLS en u kunt kiezen tussen levering aan een pakketwinkel EUR 39, particuliere bezorging EUR en zakelijke bezorging EUR 59. Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen van meer dan 79 EUR naar de pakketwinkel.


In het onwaarschijnlijke geval dat u uw bestelling wilt retourneren, vult u gewoon de retourbon in die bij uw bestelling zit. Hierop staat ook waar u het pakket naartoe moet sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. Vergeet niet je bestelnummer te bewaren, zowel voor retourzendingen als in het onwaarschijnlijke geval van een klacht. Je bestelnummer is je ontvangstbewijs.

Als je vragen hebt, stuur dan een e-mail naar support@fewdesignshop.nl en we helpen je verder.


Als je een klacht hebt over een artikel, is het belangrijk dat je het bestelnummer bewaart dat je per e-mail hebt ontvangen bij je bestelling. Dit is je ontvangstbewijs voor je artikel en moet worden gebruikt in het onwaarschijnlijke geval dat het moet worden geruild. Zonder bestelnummer kunnen we geen klachten in behandeling nemen. Het bestelnummer begint altijd met FEW. Schrijf ons altijd, want vaak hebben we een oplossing voor het probleem. Stuur een defect artikel pas terug nadat je hebt geschreven naar support@fewdesignshop.nl - wij sturen je een verzendlabel zodat je dit niet zelf hoeft te betalen.